Wat doen we

ADVIES – PROJECTMANAGEMENT – TIJDELIJK MANAGEMENT
We adviseren en implementeren en geven sturing aan organisaties en projecten

 

Wat ons kenmerkt
Wat ons kenmerkt is het continu verbinden van mensen, afdelingen en processen omdat het onze overtuiging is dat de samenhang die we hiermee creƫren kan worden vertaald in hogere tevredenheid van medewerkers en klanten, optimalisatie van processen en een betere grip op het besturen van de organisatie(onderdelen)

 

Voorbeelden van eerdere opdrachten:

Advies:

  • Hoe te komen tot kostenverlaging in klant- en onderhoudsprocessen
  • Selecteren van een nieuw ICT systeem
  • Herijking van de huidige management rapportage en verbeteradvies
  • Analyse huidige vastgoedsturing en rapportage aan bestuur en RvC


Projectmanagement en -realisatie

  • Vernieuwde KPI kwartaalrapportage (*)
  • Beweging in de beleidsachtbaan (*)
  • Proces verbetering (*)
  • Ketensamenwerking
  • ICT beleidsplan (*)
  • Selectie van een ICT systeem (*)
  • ICT project/programma management
  • Persoonlijke- en Team ontwikkeling (*)

(*) Beproefde aanpak, korte doorlooptijd, concreet resultaat, vaste prijs


Tijdelijk management

  • Directeur / manager wonen
  • Manager onderhoud
  • (project) Controller
  • Manager ICT
Organisatie sturing Procesverbetering ICToptimalisatie Mensen